http://sepi.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 19 bd012b61d5d5ec6d61c95d465d4f64a9 116

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Модуль 3. Залучення дітей і молоді
Індикація модуля, в якому знаходиться користувач

3.3 Основна і старша школа

 

 

1. Обов’язково вислуховуйте, чим стурбовані учні, та відповідайте на всі їхні запитання.

2. Підкресліть, що учні можуть зробити багато, щоб захистити себе та інших:

  • дотримуватися практики соціального дистанціювання;
  • набувати хороших поведінкових і гігієнічних практик, таких як прикривати рот і ніс при кашлі та чханні ліктем та часто мити руки;
  • нагадайте учням, що вони можуть моделювати здорову поведінку у своїх сім’ях.

3. Заохочуйте учнів до попередження та подолання стигми:

  • обговоріть різні реакції, які в них можуть виникати. Поясніть, що такі реакції є нормальними у нетиповій ситуації;
  • заохочуйте їх висловлювати свої почуття.

4. Створіть учнівське «інформаційне агентство» для поширення інформації у сфері безпечної поведінки і здорового способу життя:

  • запропонуйте учням розробити власні оголошення про рішення державних служб і поширювати їх за допомогою плакатів, флешмобів у соцмережах тощо.

5. Включіть відповідний компонент профілактичної освіти до різних шкільних предметів:

  • основи здоров’я, біологія, захист вітчизни можуть охоплювати вивчення вірусів, передачу хвороби та важливість щеплень;
  • історія, література, географія можуть зосереджуватися на історії пандемій та розвитку політики щодо охорони здоров'я та безпеки населення;.
  • уроки медіаграмотності та інформатики навчать учнів критично осмислювати інформацію, бути ефективними комунікаторами та активними громадянами.

 

Ця інформація може врятувати життя. Коронавірус

Перевір себе

1) Зазначте, до яких предметів доцільно включати тематику історії пандемій, розвитку політики щодо охорони здоров'я і безпеки населення:

Закінчити тест
Скролінгована робоча зона розкриття змісту тем модуля. Містить тексти, зображення, аудіо та відео матеріал.