3.3 Основна і старша школа

Зміст

 

 

1. Обов’язково вислуховуйте, чим стурбовані учні, та відповідайте на всі їхні запитання.

2. Підкресліть, що учні можуть зробити багато, щоб захистити себе та інших:

  • дотримуватися практики соціального дистанціювання;
  • набувати хороших поведінкових і гігієнічних практик, таких як прикривати рот і ніс при кашлі та чханні ліктем та часто мити руки;
  • нагадайте учням, що вони можуть моделювати здорову поведінку у своїх сім’ях.

3. Заохочуйте учнів до попередження та подолання стигми:

  • обговоріть різні реакції, які в них можуть виникати. Поясніть, що такі реакції є нормальними у нетиповій ситуації;
  • заохочуйте їх висловлювати свої почуття.

4. Створіть учнівське «інформаційне агентство» для поширення інформації у сфері безпечної поведінки і здорового способу життя:

  • запропонуйте учням розробити власні оголошення про рішення державних служб і поширювати їх за допомогою плакатів, флешмобів у соцмережах тощо.

5. Включіть відповідний компонент профілактичної освіти до різних шкільних предметів:

  • основи здоров’я, біологія, захист вітчизни можуть охоплювати вивчення вірусів, передачу хвороби та важливість щеплень;
  • історія, література, географія можуть зосереджуватися на історії пандемій та розвитку політики щодо охорони здоров'я та безпеки населення;.
  • уроки медіаграмотності та інформатики навчать учнів критично осмислювати інформацію, бути ефективними комунікаторами та активними громадянами.

 

Ця інформація може врятувати життя. Коронавірус