Зміст
1. Обов’язково вислуховуйте, чим стурбовані учні, та відповідайте на всі їхні запитання.
2. Підкресліть, що учні можуть зробити багато, щоб захистити себе та інших:
- дотримуватися практики соціального дистанціювання;
- набувати хороших поведінкових і гігієнічних практик, таких як прикривати рот і ніс при кашлі та чханні ліктем та часто мити руки;
- нагадайте учням, що вони можуть моделювати здорову поведінку у своїх сім’ях.
3. Заохочуйте учнів до попередження та подолання стигми:
- обговоріть різні реакції, які в них можуть виникати. Поясніть, що такі реакції є нормальними у нетиповій ситуації;
- заохочуйте їх висловлювати свої почуття.
4. Створіть учнівське «інформаційне агентство» для поширення інформації у сфері безпечної поведінки і здорового способу життя:
- запропонуйте учням розробити власні оголошення про рішення державних служб і поширювати їх за допомогою плакатів, флешмобів у соцмережах тощо.
5. Включіть відповідний компонент профілактичної освіти до різних шкільних предметів:
- основи здоров’я, біологія, захист вітчизни можуть охоплювати вивчення вірусів, передачу хвороби та важливість щеплень;
- історія, література, географія можуть зосереджуватися на історії пандемій та розвитку політики щодо охорони здоров'я та безпеки населення;.
- уроки медіаграмотності та інформатики навчать учнів критично осмислювати інформацію, бути ефективними комунікаторами та активними громадянами.
|
Ця інформація може врятувати життя. Коронавірус