http://sepi.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 15 04cb9338964837e4a7f407c3e07184b1 130

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Модуль 1. Основне про епідемії
Індикація модуля, в якому знаходиться користувач

1.6 Корисні посилання

Цей курс базується на рекомендаціях:

Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ)

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019

 

Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ)

(https://www.unicef.org/ukraine/)

 

Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України

https://moz.gov.ua/koronavirus-2019-ncov

 

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) також розробив детальні рекомендації щодо профілактики і контролю захворювання на COVID-19, зокрема:

«Керівництво з профілактики та контролю за COVID-19 для шкіл», розроблене ЮНІСЕФ, ВООЗ та Міжнародною Федерацією Товариств Червоного Хреста

(Guidance for COVID-19 prevention and control in schools, March 2020) https://is.gd/2O3Umx

Як вчителі можуть говорити з учнями про коронавірус (COVID-19): Практичні поради для розмов з дітьми, щоб заспокоїти та захистити їх

https://is.gd/HDaFFy

Шість способів підтримки дітей під час спалаху коронавірусу (COVID-19): Поради психолога про те, як допомогти дітям впоратися з багатьма емоціями, які вони нині можуть відчувати

https://is.gd/3SvqVp

Як підлітки можуть захистити свій психічний стан під час коронавірусу (COVID-19)? Шість стратегій для підлітків, які стикаються з новою (тимчасовою) нормою життя.

https://is.gd/jhLU0a

 

 

 

Скролінгована робоча зона розкриття змісту тем модуля. Містить тексти, зображення, аудіо та відео матеріал.