3.2 Початкова школа

Зміст

 

1. Обов'язково вислуховуйте, чим занепокоєні діти:

  • відповідайте на всі запитання, добираючи факти і слова, які відповідають їхньому віку;
  • не перевантажуйте дітей інформацією;
  • заохочуйте дітей висловлювати свої почуття;
  • обговоріть різні можливі почуття, які в них можуть виникнути, і поясніть, що такі реакції є нормальними у нетиповій ситуації.

2. Підкресліть, що діти можуть зробити багато, щоб уберегти себе та інших:

  • дотримуватися соціального дистанціювання (стояти на відстані від друзів, уникати натовпів, не торкатися людей, якщо в цьому немає потреби тощо);
  • набувати позитивних поведінкових і гігієнічних практик (часто мити руки, прикривати ліктем рот і ніс при кашлі та чханні тощо).

3. Допоможіть дітям зрозуміти основні поняття профілактики та контролю захворювань. Використовуйте для цього вправи і відео, які демонструють способи поширення вірусів та мікробів.

Як пояснити дітям, що таке коронавірус

4. Продемонструйте, чому важливо мити руки з милом протягом 20 секунд:

  • запропонуйте учням узяти в руки невелику кількість блискіток і попросіть змити їх просто водою. Зверніть увагу учнів, скільки блискіток залишилося на руках. Потім запропонуйте змити їх із використанням мила протягом 20 секунд, щоб порівняти результати;
  • запропонуйте учням проаналізувати малюнки для виявлення поведінки з високим ризиком та надати варіанти зміни поведінки.